Organizacja pracy własnej na Asanie
Założyłaś Asanę, stworzyłaś projekt i wypisałaś w ramach projektu zadania do wykonania i... co teraz? Jak sprawić, żeby Twój nowy system działał? Aby zmotywować się do realizacji wypisanych na Asanie zadań wypróbuj 3 sposoby, dzięki którym Asana stała się moim głównym narzędziem do planowania, a planowanie na papierze zeszło na drugi plan.
Czy ten artykuł jest dla mnie?
- Tak, jeśli chcesz usprawnić organizację pracy własnej na Asanie
- Tak, jeśli próbowałaś już kiedyś pracować na Asanie, ale się zniechęciłaś
Oznaczaj siebie jako osobę odpowiedzialną za wykonanie zadania
Pamiętaj, żeby zawsze oznaczać siebie jako osobę odpowiedzialną za wykonanie zadań. Dzięki temu te zadania będą się pojawiały w zakładce My tasks i będą Ci o sobie przypominać. Zrobisz to wchodząc w wybrane zadanie i dodając siebie w polu "Assignee".
Ustaw powiadomienia mailowe
W ustawieniach profilu (Profile settings) wyraź chęć otrzymywania powiadomień mailowych. Zrobisz to w zakładce "Notifications". Jeśli zaznaczysz opcję "Daily summaries" to będziesz otrzymywać informacje na temat nowych zadań, które zostały Ci przypisane oraz o nadchodzących terminach realizacji Twoich zadań.
Wyznaczaj terminy realizacji zadań
Wyznacz terminy do których chcesz zrealizować swoje zadania. Wejdź w pojedyncze zadanie i w polu "Due date" wybierz datę. To bardzo motywuje! Jeśli oprócz tego ustawisz sobie opcję otrzymywania powiadomień mailowych (Sposób 2), to ten mix spowoduje, że będziesz dostawać na maila powiadomienia o zbliżających się deadlinach.
Zobacz jak stworzyć swój pierwszy projekt na Asanie.
Masz już konto na Asanie? Stwórz ze mną Kalendarz social media w 5 prostych krokach
Podoba Ci się Asana? Chcesz nauczyć się jej obsługi oraz dowiedzieć się jak przygotowywać ciekawe projekty, które pozwolą Ci rozwinąć Twój biznes online? Sprawdź zawartość mojego kursu online z Asany dla kreatywnych!
Zostaw Komentarz